Sebab Apa Perlu Aq Update Blog Time Pagi2 Buta Nih ..? >_<'
ehem !! actully .. I dah bg tau yg I suka kt U bebeh .. mybe .. U x prasan kot .. that why x dew papew respond dr U .. 'what the pity' .. ngeh3 .. even I x mksod kn U pd mula nyew .. tp .. tuh lha .. tuh lha yg I cuba nk luahkan .. hattoii~ .. payah nk ucap lafaz cinta nih .. takot !! takot I x boleh nk jd yg tbaek ntok U " bakal isteri " ... ceh .! teros bakal isteri .. :P .. soo .. I x tau sapew yg telepas pluang sbenar nyew nih .. ^^' .. hihi ..
![]() |
| ehem !! ehem2 !! :) |

No comments:
Post a Comment